Elég rosszul értelmezted :)
Szomorúnak tartom, hogy sok, a vasútért tenni akaró vasutas munkáját tették tönkre, és most a társadalom mégis minden "vasutasra" meg az egész vasútra úgy tekint, ahogy.
DE ennek ellenére ezeknek a vasutasoknak is meg kell érteniük, hogy nem lehet a "szeretett" vasútjukat az utasok, fuvaroztatók akarata, és a gazdasági megfontolások ellenére előtérbe helyezni.
A teherforgalomban igazat adok, az ország lakosságának épp elege van a teherautókból. Talán valóban a HHD radikális csökkentése lenne a megoldás.
De a személyforgalomban a népekkel szúr ki aki ilyet akar (pl. az előbbi példa: "azért lobbiznának, hogy a busz csak a Kisnamény-Jánkmajtis típusú viszonylatokon járjon, vagyis vasútvonallal párhuzamosan ne közlekedjen egyetlen kilométert sem.. "
Az öreg néni amikor megy a piacra, kórházba, unokához, gyalogoljon ki a sárban a vasútállomásra? Másszon fel a Bzre? Szálljon át? Miért?
Vagy a reggel munkába igyekvő keljen korábban, mert át kell szállni, messze az állomás, ritkábban jár a vonat (ugye egy vágányon azért vannak bizonyos maximális közlekedési sáráségek is).
"nagytekintélyű nick de sok hasonló szófordulatot beleírt"
Ha jól értettem nem nagyon értettél vele egyet. Akkor miért tanultad el a szokásait?
"Pedig ez meg általános iskolai tananyag..."
Igen, a Bz és a busz tömege hogyan alakul? És a légellenállás? Azok milyen tananyagok?