Lovrin Creative Commons License 2011.02.12 0 0 36407

"Egyedül a Komárom-Székesfehérvár vonal volt olyan jellegű amit leírtál, de az meg nem mellékvonal."

 

Szerintem az, mivel nincs a fővonalakra jellemző gyűjtő-elosztó funkciója, és tranzitforgalma sem jelentős. Hasonlóképpen mellékvonalként térségi vasútként kezelhetők a 135, 130, 108, 81, 42, stb. vonalak.

 

Van még vagy két tucat vonal az országban, amelyek produkálnának hasonló teljesítményt, mint ezek a másodosztályú "fővonalak", csak mivel nincsenek vastaggal húzva a térképen a kutya se törődik velük.

 

Sajnálatos, hogy csak azért vannak rendes műszaki jellemzőkkel, járatsűrűséggel megáldott mellékvonalak az országban, mert a törzshálózati vonalak lentebb csúsztak egy kategóriát.

Előzmény: Törölt nick (36397)