Szia rokon lélek!
Ez van, ma a vasút már nem kell senkinek csak aki rákényszerül mert nem futja autóra meg néhány vasútbarátnak.
Én kitartok álláspontom mellett, miszerint ha meg lehetett csinálni 68-80 között a szociban hogy a forgalmat közútra terelték sok helyen és a leszármazottaik is megtették 2007-ben és 2009-ben akkor azt is meg lehetne tenni-főleg a mostani "kuss, akkor is úgy lesz" kormánynak hogy közútról vasútra terelni a kozforgalmat. Személyforgalomban a vasúti menetrend sűrítésével és a buszok megszűntetésével (ezzel az öreg járműparkkal küszködő volánok kidobhatnak néhány kohószökevényt), teherben meg súlykorlátozásokkal és kiterjesztett útdíjrendszerrel.
A szar és drága vasutat így is úgy is fenntartjuk: a vonalbezárások miatt nem rúgtak ki senkit.....Akkor meg generáljunk rá forgalmat!
Egy halk megjegyzés: tekintsünk el attól mikor melyik kormány volt hatalmon hogy ne politizáljunk, nevezzük vasútromboló és vasútbarát kormánynak.
Szóval a vasútrombolókkal szemben sokaknak más tekintetben is problémájuk volt és az utóbbi 50 évben sosem látott zavargások és tüntetések voltak. Ha elég kitartó és tökös lett volna a nép mint Egyiptomban akkor korábban veszi át a hatalmat a vasútbarát kormány akkor mennyivel több vasútunk megmaradt volna! Főleg a nekem nagyon fájó nyíri és kecskeméti kisvasút...Tudom hogy a nyírin már hamarabb levágták az Y két szárát, de szerintem ez előszele volt csak a teljes halálnak.