Törölt nick Creative Commons License 2011.02.12 0 0 36397

"Hogyan is közlekedik le egy Bzmot egy 3-4 állomásos mellékvonalon?
-egy mv.
-egy kaller
-3-4 forgalmista
-3-4 (akár 10 váltókezelő-sorompókezelő)"

 

Az általad leírt kép mellékvonalon ma már nem jellemző. A mellékvonalak túlnyomó többségén helyhezkötött személyzet nem, vagy alig dolgozik. Ha van személyzet, akkor az is szolgálatmegszakítással van jelen.

A 2007-2009-ben leállított vasútvonalakon összességében szerintem a 100 főt sem érte el a "megtakarított" létszám.

 

Érveim alátámasztására:

Kisszénás-Kondoros: 0 fő (Kondoros személyzetnélküli volt, Kisszénás amúgy is kell a 125-nek)

Fehérgyarmat-Zajta: 0 fő (végig személyzetnélküli volt)

Abaújszántó-Hidasnémeti: 0 fő

Szilvásvárad-Putnok: 0 fő.

Murony-Békés: 0 fő.

Körmend-Zalalövő: 0 fő.

stb.

 

Egyedül a Komárom-Székesfehérvár vonal volt olyan jellegű amit leírtál, de az meg nem mellékvonal.

Előzmény: kozma555 (36377)