"Hogyan is közlekedik le egy Bzmot egy 3-4 állomásos mellékvonalon?
-egy mv.
-egy kaller
-3-4 forgalmista
-3-4 (akár 10 váltókezelő-sorompókezelő)"
Az általad leírt kép mellékvonalon ma már nem jellemző. A mellékvonalak túlnyomó többségén helyhezkötött személyzet nem, vagy alig dolgozik. Ha van személyzet, akkor az is szolgálatmegszakítással van jelen.
A 2007-2009-ben leállított vasútvonalakon összességében szerintem a 100 főt sem érte el a "megtakarított" létszám.
Érveim alátámasztására:
Kisszénás-Kondoros: 0 fő (Kondoros személyzetnélküli volt, Kisszénás amúgy is kell a 125-nek)
Fehérgyarmat-Zajta: 0 fő (végig személyzetnélküli volt)
Abaújszántó-Hidasnémeti: 0 fő
Szilvásvárad-Putnok: 0 fő.
Murony-Békés: 0 fő.
Körmend-Zalalövő: 0 fő.
stb.
Egyedül a Komárom-Székesfehérvár vonal volt olyan jellegű amit leírtál, de az meg nem mellékvonal.