Kenny___ Creative Commons License 2011.02.06 0 0 851

Jol monnya, kis tavolsagok eseten nem tavolsagbol, hanem rep idobol kell szamolni, es maris latszik a turboprop kifejezetten jelentos elonye. Plusz a menetidobol nem artana kivonni azt a 10-15 perc gurigazast a reptereken, es maris meg gazdasagosabb lesz az egyenlet.

 

Ez ugyanugy vonatkozik a CRJ > Dash egyenletre, mint a Dash > ATR verziora. A 400-450 merfold meg ugy jon ki, hogy a Dashnagyobb sebessege miatt ott kezd szo szerint lemaradni hozza kepest az ATR, azaz ott tenylegesen tobbet kell repulnie, es ezzel fogyasztasban szepen elfogy az elony, ugyanakkora (vagy nagyobb koltseg) mellett lassabban teljesiti majd ugyanazt a fuvart.

 

Ha ranezel alinkelt terkepre, akkor viszont lathatod, hogy a Dash uticelok nagy resze 400 merfoldon belul van.

Előzmény: A330 (850)