A330 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 850

A fel és leszállás nagyvonalú átlépése szerintem nagy hiba, mert ilyen távolságon ez a két szakasz teszi ki az útvonal idejének 2/3-át, ahol kb 3000 méterig emelkedésben és 3000 méter alatt sülledésben a sebesség a két fajta tipus esetében tulajdonképpen ugyanaz. Ez lehet a magyarázata annak, hogy a többiek által tapasztalt (rövid utak esetén) kis repülési idő eltérés helyett te nagyobbal számoltál, ami jelentősén rontotta a turboprop gépek eredményeit. A másik említésre méltó dolog, a gázturbinás hajtóművek igazán nagyobb sebességeknél és nagyobb magasságon hatékonyabbak mint a turbolégcsavaros verziók. Ezek a feltételek rövid útvonalakon nem nagyon meghatározóak, ezért átlag fogyasztással számolni nagy pontatlanságot éredményez.

Előzmény: Ramius (848)