bike: ha drz400E-ről van szó, akkor azért ne mond, hogy szinte még nincs bejáratva... mert az én drz-m kb. 2000 km körül vette fel a mai leharcolt külalakját.... :)) Egy versenyző meg kb. ilyen futás teljesítménnyel szokott megválni a motorjától.
De az tény, hogy normális használat mellett az 5e km semmit sem árt. Az enyémban kb. 16e van - és egy vezérműlánc cserével és egy szelephézagállítással túl is van a nagy szervizen.
Amúgy ha hosszútvra tervezel akkor inkább az drz400SSSS-t vedd - hidd el sok-sok szempont szól mellette.. pl:
- az Sen kivan építve az elektornika (az E-n csak helyzetjelző - féklámpa sincs)
- az Snek normális a segédváza (az E nem terhelhető)
- az Snek 6e km az olajcsere ciklusa (az E-nek 1e környéke)
- az Snek hosszabb az áttételezése (az E inkább terpesebb)
stb... stb...