a menetideje minden útvonalon megnőtt 30perccel
Például? :))
Én azt találtam, hogy pl. Berlinbe 737-essel 1 óra 25 perc, a Dash meg 1 óra 35 percig viszi.
Stuttgart: 737-es 1 óra 35, Dash 1 óra 40.
Ez nincs 30 perc különbség.
Kolozsvárra 737-essel 55 perc, a Dash ugyanennyi idő.
Tirana 737-essel 1 óra 20 perc, a Dash ugyanennyi idő. :)
Stb.
Az utazó magassága 7200m amit szinte sosem ér el mert köztudott ,hogy 6000m-en kavarja csak a levegőt jó esetben,miközben a Boeing csak-csak felküzdi magát a légritkább 12 000m fölé.Akkor hol jön vissza a megtakarított üzemanyag?
Bocs, de a sugárhajtású gépek valóban magasan fogyasztanak jól, de a kávédarálóknak pont hogy nem szükséges ugyanez a magasság... Más technológia, ugye. Nem is értem, miért hozod ezt példának.
A többi felvetésedben lehet némi igazság, csak kár ilyen, még nekem, repülésen kívül dolgozónak is feltűnően meggondolatlan és nem szakmai megnyilvánulásokkal fűszerezni.