EndurosTaki Creative Commons License 2011.02.05 0 0 255

Biker: az a baj, hogy az enyémen látszik, hogy használva volt... Sosem adtam a külsőségekre... Jelenleg is hiányzik 2-3 fogam előről - mondta az orvosom, hogy valamit berak ideiglenesen, mert így ronda. Szeritned? ;)

Na, a lényeg: használtam rendesen kb. másfélévet - azóta szinte csak áll. Kopott, de mindig mindent megkapott... olyan üzembiztos mint az állat. Bármikor mehetnénk a Bamakóra, ha valaki fizetné a benzint. :)))

 

De a vevőket csak a külcsin érdekli. A döbbenet az, hogy ez még a jó bevált kvartetünkben is így van.

Nem régiben eldöntöttük, hogy csupa dr250-nel átvágunk Románián egészen a feketetengerig - természetesen offroad. El is kezdtük felhajtani a gépeket. Rövid időn belül vettünk 3 azonos évjáratú dr250-et. Mindegyik 280e-t vette a fő-fő-fő szerelőnk, átnézte és azt mondta, hogy tuti a gép - ennyit neki megér még papír nélkül is... Aztán én vettem egyet 240e-t papírosan és elég rondán... de átnézve nem volt nagyobb baja. Azóta 24e-ből már hadra is van fogva... A legutolsót pár hónapja vette meg Gábor barátom, a motor 340e-re hírdették, hibátlan nagyon szép esztétikus fotókkal... Gábor szereti a szépet, megvette 290e-t. Papírtalan.

Holnap endurózni mentünk volna erdélybe, de a nagyon pöpec dr-en annyi hibát találtunk, hogy kénytelenek leszünk tirállal menni.

Szóval a három azonos évjártú dr-ből kettő "szarra" lényegében semmit nem kellett költeni. De a hibátlan és nagyon megkímélt gyári állapotúról kiderült, hogy a hátsó telóba nincs csillapítás, az első féktárcsa görbe, a hátsó meg papírvékony, a gumik cserések, a láncszett katasztorfális, a kormány görbe, és ha jobban megnézed, akkor a tankon is látsz horpadást, a hátsó lámpa búrája repedt... a váz át volt festve... stb... na ennyit az esztétikáról. Alsóhangon rá lesz költve min. 100e hogy elérje a többi harcedzett moci színvonalát.

Előzmény: BIKE-R (254)