Azért ez nem teljesen így van:)
Ha 75kg a gép,ki tudom váltani a dolgokat...
Ott van pár hülyeség aminek értelme nincs.
Vegyük sorra:
-kis picsa csomagtartó-le-van helyette házi jó nagy pakolható.
-ülés,,,mivel utast úgyse vihetek,mi a francnak...le-van helyette ugyanolyan kényelmes és kisebb
-idióta nagydoboz...teleöntve müanyaggal,nehéz budi-még ha pléhból bedobozolom a helyén a 3szöget azzal rohadtnagy üreget kapok!
A gyárban elkurták rendesen...semmi értelme a kusza légcsatornának,hülye felfogatásnak.Kívülről marhanagy,de belül alig van üreg benne... a praktikussága =0
Én sokkal jobbat csinálok.
-mi a francnak 24 dbkábel 1 kismotorba?Attól nem lesz különbb ha agyonbonyolítják.
Egyedül a meghibásodás lehetősége nő,valamint az h bambán bámuljam a köteget ha vmi esetleg adódna...
Példaértékű a Riga/Komar kábelezés a maga 4 szál tyúkbelével.
Minden kábel ki,és megoldható ilyen egyszerűen is.
-Tank...formailag csak az eredeti cuccokkal elviselhető,meg amúgyis nagyobba gondolkodom.v púptank,ez esetben S50 majd 10lityós tankja,esetleg vmi csepptank.
Mindegy csak szép legyen.
Alárendelni a funkcionalitásnak.
Pl ez teljesen más értelmetmad a Simson fogalmának!(bár az amúgyse nagy sárvédő megfaragását nem tartom jó bulinak)
