Nálunk a faluban a tuningolt S 51 N-esek nemcsak gépészetileg, de némiképp külsőleg is eltértek a gyári járgányoktól.
A leggyakoribb különbség az volt, hogy szinte mindenki magasított ún. túrakormányt tett rá. Egyébként szerintem is sokkal kényelmesebb volt hosszabb távon ezzel motorozni, mint az alacsony gyári kormánnyal.
Gyakori volt még az ülés mögé fölszerelt ún. dupla féklámpa is, amelynek két, egymás mellett vízszintesen elhelyezett kör alakú lámpatestje volt. Zsaruk állítólag tiltották.
Majdnem mindenki tett föl előre műszerfalat, vagy legalábbis egy kilométerórát. A többség az S 51 B gyári kilométeróráját használta.
Sokan a kipufogót is megvariálták, mégpedig úgy, hogy nagyjából középen megtörték és a hátsó részt kb. 30-45 fokban fölfelé hajlították. Nagyon sportosan néztek ki ezek a görbített kipufogócsövű gépek.