Szia!
Persze nálam sem csak az anyagiak játszottak közre a szoftverfrissítésnél, mert 1 másik márkaszervizben azt mondta az emberke, hogy nem biztos, hogy megoldja a problémát és, hogy ez ilyen.
Elméletileg tudtommal úgy kéne működjön, hogy AUTO fokozatból 1 A/C gomb nyomásra le kéne álljon a klíma, ugye ilyenkor el is tűnik A/C felirat a kijelzőről. Na nálam a következő A/C gombnyomásra áll le, és a kijelzőn mit lát az ember A/C feliratot, ezért gondolom én is meg egy-két klímás, hogy ez szoftver probléma. Na télen ez a módszer se jött be, ezért voltam 1 kicsit ideg rá. Meg amint említettem, hogy a ventilláció teljes levételénél is le kéne álljon, na nálam ezt sem teszi. Persze most a kompresszorról beszélek.
Ilyeneket megnézhetnél, nálad hány A/C nyomásra és teljes venti levételnél leáll-e a klímád
meg, hogy a kijelzőn A/C felirat léte vagy nem léte valóban a klíma működését jelzi-e vissza?
Gondolom neked is a ’csattogós kuplungos’ kompresszorod lehet, bekap nagy csatt kikap valamivel kisebb. Én csak ezért akartam veled összefutni, hogy ezeket összehasonlítsuk és távol álljon tőlem, hogy rossz ómen legyek. :-) Különben nemrég nekem is majdnem sikerült 1 tűzcsapot megtalálnom tolatva én sem láttam semmit belőle. Enyém körbe van fóliázva még az előzőtulaj révén, de amúgy is szerintem elég sok a holttér a kicsinél.
Csak nehogy a két kocsi rosszhatással legyen egymásra :-), nekem két hete jelzett vissza a hűtővíz lámpám -16 foknál kb. 400 méter megtétele után. Mondom mi van pesttől 50 km-re voltam, dolgozni igyekeztem befelé meg se mertem állni fűtés maxra, 60-70-nél többet nem volt hajlandó menni, talán 2000-nél nem volt hajlandó jobban pörögni, gondolom van benne valami védelem, hát levert a víz.
Melóhelyen leáll megvártam stanby állapotot motor indít elvan felejtve a hibaüzenet, minden ok. Mondom ilyen nincs.
Na nem is mesélek többet, nehogy tényleg rossz ómenjei legyünk egymásnak. :-)))