Hihi,jó a kérdés...Van azért,de kevés.
Komar,Romet meg Mustang van a legkevesebb(ha a Balkant nem számoljuk)
Riga,Verho azért van képben az embereknél mert aktív a klub szervezése(nem azért mert jobb mocik:)))
Mindnek van vmi istenverte átka.Általánosan a km meghajtás mindegyikben egy vicc(érdekes de pont a rigáké intelligensebb)
-Riga/verho:gyujtás,kuplung,szar lágy anyagok,fos összeszerelésIgazából az anyagminőséggel meg az eleve elkúrt félrefúrt hibákkal nem lehet mit kezdeni.Bár ha van több blokkod,össze tudsz mazsolázni jót.Az anyagminőség a legnagyobb hibájuk.
-Mustang:trágya első villa,barom alul vezetett könyök,gyengusz kuplung
-Komar:igencsak válogatni kell a gy tekercsekből,sok a szar.Karbiból is ki kell fogni,szeret szeszélyes lenni.az első villája sem egy stabilitás-mintapélda
-romet: túl messze van a blokk a h keréktől.a lengővillától is.Szar a konstrukció ezen része,emiatt ezen tipusnál igencsak nyúlik a lánc!)többi olyan mint a Komarnál
-Balkan:A váltója sztem mind köszt a legkiválóbb.Kiosztásai is.barom kraftos,energikus gép...mikor megy:))egyébként a váza szutyok,anyagminősége kifogásolható.gyujtása is.