Még pár gondolat még:
- a macsakkővel kirakott megállókat felkéne számolni, mert a tükörsima gumikkal mire kijön a busz, már eltelt 1 menet (nem 1, nem 2 kocsi úgy állt meg a Hamzsabégi úti megállóban, hogy állt a "B" tengely). Valószinű, hogy a Móriczon, a megállótáblát is ez okoból döntötték meg. Vagy megcsúszott, vagy az utánfutót nagyon a járda fölé engedte. Pénteken ezért eseményezett 1 7-es a Thököly úton, mert az utánfutót megdobta & lekapta 1 parkoló autó tükrét. (Persze minek állt tilosban?) Homoxórás kérve az AVM-től, hiába. (Jah, ha O. K.-nak megkell mozdulni, rögtön ellenkező irányba forog a Föld.)
- Vasárnap 3 kocsicsere is volt a 7E-173E-n (1ik még a vontatót is betolta a darázsba). Pótlása 1iknek se' volt, csak a Bornemissza téri tartalék (I-129) segített a sűrítésben.
- Vasárnap konfliktus 1 lassan gondolkodó utas miatt. Aki csak nézelődik, majd amire csúkodnak az ajtók, felszáll. A kezét persze odacsukták, amire nagy felháborodás kerekedett. Sajnos nem hagy6tam szó nélkül. Kötelezett a múlt...
- pénteken 1 33-asról beálló kocsi csattant 1 darázssofőr által vezetett busszal. Az elmondottak alapján a darázssofőr hibázott, az ügy vizsgálat alatt.
- & még 1 kérdés a végére: hova lett kolegalítás?