DJ. Bakter Creative Commons License 2011.01.09 0 0 36097

"mennyivel drágább a 160 mint a 120."

 

Ez mindig csak szabályozás kérdése. Mivel hazánkban a "pszichológiai" sebességhatár a 120, így nem vagy nehezen akaródzik összejönni több, egyik szakág+NKH szempontjából sem (egy kivétel a hegyesi, az is annak idején a világkiállítással kapcsolatos politikai nyomásra).

Most már újjabban rebesgetik azt is, hogy 160-nál ne legyen se átjáró, se peron az átmenő mellett. (remélem, nem kell komolyan venni).

Ki kell dolgozni, hogy gazdag-e annyira ez az ország, hogy rázzuk még az eddiginél is jobban a rongyot (és elérjük a km-ként 3 mrd-ot is :))), vagy a szabnályozás lesz kicsit enyhébb, amit persze nem vállal fel senki. Pedig pl. az útátjáróban akkor is történik baleset, ha a vonat 70-nel megy.

Na, de ez nem is vicinális téma.

 

"Olyat lehetne vajon csinálni,  h pár km hosszan el lene még húzva egy állomási vágányé s akkor úgymond röptében menet közben is lehet keresztezi ha"

 

Háááát, ha Te két olyan pontos vonatot találsz, akkor igen. De elő lesz ám írva a két kitérőre az elektronikus bizber... :)))

OFF Dombóváron régen, amikor még a pécsi IC-k nem álltak meg ott, volt ilyen repülő kereszt. Dombóvár-Dombvár elág. között van két (vagyis 2x1) vágány.

 

"a románok szeretnék"

 

A románoknak szerintem még van vagy 2-3000 km vagy több fővonali pálya, amit rendbe tehetnek otthon.

 

Railroadman: "Azaz bukovári.:))))))))))))))"

 

Csak megkérdezem, mert nem vagyok biztos benne: adót nem csak a nyereség (bevétel minusz a bevétel előállításához kapcsolódó költség) után kell fizetni?

Előzmény: Törölt nick (36040)