golaz11 Creative Commons License 2011.01.09 0 0 36061

A kérdés az,h mennyivel drágább a 160 mint a 120. 120 fölött tudtommal kell sorompó minden átkelőbe,

 

Szerintem különszintű kereszteződés kell.

 

Egyébként nem lenne drágább a 160 sem, mint a 120, csak az ilyen pályák nem illeszkednének a mostani szabályozáshoz. Franciaországban sok 160 - as volt szintbeli kereszteződésekkel és még az állomásokon sem voltak aluljárók.

 

A többire elég a 120, de jól meg kell csinálni, h ne virágozzanak ki éveken belül a lassújelek rajta.

 

Ez az, ami nem fog összejönni. Ezért írtam, hogy jobb a 160, hátha mire elkészülnek a pályák normálisabb viszonyok lesznek és ki lehet használni 160 - as sebesség előnyeit, ha pedig nem lesznek normálisabb viszonyok, akkor legalább össze lehet hasonlítani, hogy mennyivel vagyunk elmaradva.   

 

azon a szakaszon ha jól tudom csak a fénysorompók behatási pontjai miatt van 40 meg 50, mert nem sikerült még áthelyezni. Nem lehetne azt megcsinálni, h sebesség felemel, a behatási ponthoz lassújel,

 

Nem tudom, soha nem értettem, hogy ez minek kell. Úgyis túl hosszú ideig vannak zárva a sorompók.

 

Még egy érdekes gondolat. Olyat lehetne vajon csinálni,  h pár km hosszan el lene még húzva egy állomási vágányé

 

Biztos meg lehet csinálni, de nem nagyon szoktak ilyet építeni. Nem nagyon külöbözne egy nyiltvonali elágazástól, de olyan sincs sok.

 

 

Előzmény: Törölt nick (36040)