A kérdés az,h mennyivel drágább a 160 mint a 120. 120 fölött tudtommal kell sorompó minden átkelőbe,
Szerintem különszintű kereszteződés kell.
Egyébként nem lenne drágább a 160 sem, mint a 120, csak az ilyen pályák nem illeszkednének a mostani szabályozáshoz. Franciaországban sok 160 - as volt szintbeli kereszteződésekkel és még az állomásokon sem voltak aluljárók.
A többire elég a 120, de jól meg kell csinálni, h ne virágozzanak ki éveken belül a lassújelek rajta.
Ez az, ami nem fog összejönni. Ezért írtam, hogy jobb a 160, hátha mire elkészülnek a pályák normálisabb viszonyok lesznek és ki lehet használni 160 - as sebesség előnyeit, ha pedig nem lesznek normálisabb viszonyok, akkor legalább össze lehet hasonlítani, hogy mennyivel vagyunk elmaradva.
azon a szakaszon ha jól tudom csak a fénysorompók behatási pontjai miatt van 40 meg 50, mert nem sikerült még áthelyezni. Nem lehetne azt megcsinálni, h sebesség felemel, a behatási ponthoz lassújel,
Nem tudom, soha nem értettem, hogy ez minek kell. Úgyis túl hosszú ideig vannak zárva a sorompók.
Még egy érdekes gondolat. Olyat lehetne vajon csinálni, h pár km hosszan el lene még húzva egy állomási vágányé
Biztos meg lehet csinálni, de nem nagyon szoktak ilyet építeni. Nem nagyon külöbözne egy nyiltvonali elágazástól, de olyan sincs sok.