golaz11
2011.01.09
|
|
0 0
36048
|
Bizonyos szempontból igen. Nem biztos, hogy jó rendszeridegen pályákat építeni, csak azért, mert így most olcsóbbnak tűnik. Eleve ugrott a támogatás. Másrészt mi az, hogy belföldi személyszállítás Magyarországon? A jelenlegi volumen szerint lehetnének 80 - as pályák is. Aki teljesárú jeggyel menne az megy autóval, vagy busszal, mivel a teherforgalomnak elég a 80, luxus nagyobb sebességre építeni a pályákat. Majd a tehervonatok között megy napi 1-2 távolsági személy is.
Ha már egyszer 160 az elvárás, akkor jobb azt megpróbálni teljesíteni. Különben sem biztos, hogy olyan olcsó lenne a 120. Ugyanannyit lopnának 120 - as pályából is, mint 160 - asból, ebben nincs különbség, ha viszont majd egyszer normálisabb körülmények lennének, akkor egyáltalán nem biztos, hogy a pályafenntartáshoz szükséges eszközök a 120 - as pályához olcsóbbak, mint 160 - ashoz. |
Előzmény: bodrostomi (36039)
|
|