Törölt nick
2011.01.08
|
|
0 0
36044
|
A 150-esre kellene duplavágány is legalább hosszabb állomásközökbe. A 140-re szintén ha egyszer talán mégis lesz Szeged-Temesvár vonal (a románok szeretnék), akkor pedig pláne, bár Tisza híd valszeg nem lesz egy darabig, így ha lesz is újra temesvári vonal Újszegedre járnak be majd a vonatok. A 140-nél egyes állomásközök kétvágányúsításánál kiváltható lenne a nagykőrösi meg a szatymazi megállás is, meg mehetne több vonat is, pl. az öszvér IC-ken felül gyors is meg több személy.
Fejből nem tudom hanyasonal ,de a Hatvan-Szolnok vonalat is érdemes lehet még 100/120-ra felhozni, elvégre arra is mennek nemzetközi vonatok meg miskolci gyorsok.
A 135-ös a másik gyenge láncszem fővonal létére olyan mint egy rossz vicinális. Legalább egy stabil 100-asnak kéne lennie hegesztett sínekkel.
|
Előzmény: v_peti (36042)
|
|