140-es téma: most nézzük meg, hogy melyik vonalon kellene fejleszteni az én véleményen szerint.
1-es: Ugye elvileg 160-as de mivel egy hosszú nemzetközi fővonal része (Mondjuk Bukarest-Párizs vagy Bukarest-Köln-Amszterdam, ez meg elég nagy távolság még a 200 is elkelne.
10-es:Főleg belföldi vonal (teherbe nemzetközi is), 120 is elég, de a 140 a jobb ITF-et segítheti elő.
20-as: 120
30-as: Budapest-Zágráb-Adria vonal, itt nem árt a 140 sőt a 160 sem.
40-es: A jövőben ez egy balkáni folyosó kéne, hogy legyen Boszniába, de azért ez nem
olyan kiemelt vonal, mint az 1-es, így 140 (később 160) elég.
41-es: Alternatív út Zágráb felé, még a 120-nak is nagyon örülne az ember, de ha egyszer komolyan nekiáll, akkor már a 140 kéne inkább.
80-as: Budapest-Kassa vonal: Nem ártana gyorsítani 140-160-ra.
100-as: Jó lenne Nyugat-Ukrajnába minél hamarabb odaérni, így itt is először 140, majd 160 kéne.
120-as: Ez már épülget át, erre van Bukarest, így 160, majd később 200 sem ártana.
140-es: Itt sem ártana a 140, mert Szegedre régen gyorsabb volt a vonat, mint most. Ha erre mennének a Balkánra vonatok, akkor a 160 sem ártana.
150-es: Szégyen ez a vonal, de Belgrád is előbb-utóbb úniós tag lesz, így nem ártana ide is a 140.