1.-je, 212/3, I-343:
- kotta szerint a 382-es volt kiadva, de azt olyan "jó" kocsinak vélte a de.-ös, hogy inkább ki se' vitte
- turbónál & SV-nál olajfolyás
- ajtózáró csengő néha nem hallgat L
- vészleállító gomb hiányzik (ANYAGHIÁNY)
- ajtófék gyenge vagy nem old ki
- 1. & 2. ajtó villágítás "R"
- néha nem lehet leállítani
- néha nem vált fel rendesen
- néha kidobja "N"-be
- olajnyomás mutató műszer "R"
- 2 genetáror éxij is elkéne rá
- bal 1. lámpa "R"
- 2. ajtó lépcső, 1. foka labilis & veszélyes
- eleje balra húz
- ablaktörlő "R"
- 2. ajtó nem nyit6ó kivülről (cserébe villágít)
- segédlégtartály & 4 utasszelep elfagyott
- jobb tükör törött
2.-a, 7/3, X-213:
Csak Astoriától Blaháig utaztunk vele Barátnőmmel, kvázi ennyit tudtam beszélni keresztfaterral, akinek már megint ezt a sz...talicskát adták ki:
- a fagyállót zabálja
- j1kezelő készülékek "R"
- műszer vill. "R"
- becsuklásgátló...
Akinek a nevén van, az már rég' nem dolgozott vele. Ő ugyanis Isten bal oldalán ücsörög, a fellegekben. (Szaxervezeti körökben mozog. Ha találkoztunk még villantott, de már nagy mellénye van, nem foglalkozik a "hangyával".) Ha nem dogozik vele (talán már nem is fog), akóR miért nem adják másnak?
Más:
Pár napja utaztam a 8-ason szám szerint a I-245-tel & 333-mal. Nektek mi a véleményetek erről a 2 kocsiról?