Vanyek!
Nekem az idő pénz. Sokszor nagyon sok pénz.
Igazándiból utánanéztem a cuccoknak, a kuplungszettet 95e alatt nem igazán kínálta senki listaáron...
Nem mindegy, hogy autószerelő vagyok és van kedvezményem, vagy direktben kell megvennem az alkatrészeket.
Gondolom, Te sokkal több cuccot elhordasz a kereskedőtől mint én.:-)))
Nekem az számított, hogy kedden elvittem az autót a szervízbe és csütörtökön visszakapom, mehet dolgozni.
Biztos, hogy Vivaro váltó kerül vissza, mert az emberke nem adna garanciát másra. Hogy benne mi van, azt nem tudom, ez az ő felelőssége.
Miért gyengébb a Laguna váltója? Ha jól tudom, a Laguna 1.9-e nem 100 LE, hanem több. Nagyobb teljesítményt gyengébb váltószerkezettel átvinni? Ennyire sügerek lennének a mérnökök?
Hogy 110-nél mennyit forog? Nem tudom. Azt jegyeztem meg, hogy 140-nél forog 3000-t az 1.9
Ugyanez a 2.0-nál 160km/h 3000-nél. Már ez is elég lenne.
Nem akarok gyorsabban menni, csak egy kicsivel alacsonyabb fordulaton hosszú távon autópálya üzemmódban. Kutyára nem érdekel a 200 km/h. Ezeket az autókat nem erre találták ki.
A mostani szervízen ezeket csinálják:
Váltó csere
Kupplung szett csere
2 db talpas csere
Első fékbetét csere
Váltótartó bak csere
Kb 370 e lesz mindennel együtt bruttó számlásan.
Gondolom, OPEL márkaszervízben 700 alatt nem is beszéltek volna velem..
Egyébként a szerelők az OPEL-Bodrognál voltak,csak azt ugye bezárták és Ők kibérelték a helységet.
Korrekt rendes csapat. Lehet, nem a legolcsóbbak, de megbízhatóak és ez a lényeg. Nem kell várni több napot, amíg fogadnak. Szinte azonnal rálépnek a melóra, pedíg van nekik rendesen.
Miskolc-Sárospatak kb 70 km. Ettől nem igazán éri meg messzebbre menni szervízbe.