csipike01 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 3102

Vanyek!

 

Nekem az idő pénz. Sokszor nagyon sok pénz.

Igazándiból utánanéztem a cuccoknak, a kuplungszettet 95e alatt nem igazán kínálta senki listaáron...

Nem mindegy, hogy autószerelő vagyok és van kedvezményem, vagy direktben kell megvennem az alkatrészeket.

Gondolom, Te sokkal több cuccot elhordasz a kereskedőtől mint én.:-)))

Nekem az számított, hogy kedden elvittem az autót a szervízbe és csütörtökön visszakapom, mehet dolgozni.

Biztos, hogy Vivaro váltó kerül vissza, mert az emberke nem adna garanciát másra. Hogy benne mi van, azt nem tudom, ez az ő felelőssége.

Miért gyengébb a Laguna váltója? Ha jól tudom, a Laguna 1.9-e nem 100 LE, hanem több. Nagyobb teljesítményt gyengébb váltószerkezettel átvinni? Ennyire sügerek lennének a mérnökök?

Hogy 110-nél mennyit forog? Nem tudom. Azt jegyeztem meg, hogy 140-nél forog 3000-t az 1.9

Ugyanez a 2.0-nál 160km/h 3000-nél. Már ez is elég lenne.

Nem akarok gyorsabban menni, csak egy kicsivel alacsonyabb fordulaton hosszú távon autópálya üzemmódban. Kutyára nem érdekel a 200 km/h. Ezeket az autókat nem erre találták ki.

A mostani szervízen ezeket csinálják:

Váltó csere

Kupplung szett csere

2 db talpas csere

Első fékbetét csere

Váltótartó bak csere

Kb 370 e lesz mindennel együtt bruttó számlásan.

Gondolom, OPEL márkaszervízben 700 alatt nem is beszéltek volna velem..

Egyébként a szerelők az OPEL-Bodrognál voltak,csak azt ugye bezárták és Ők kibérelték a helységet.

Korrekt rendes csapat. Lehet, nem a legolcsóbbak, de megbízhatóak és ez a lényeg. Nem kell várni több napot, amíg fogadnak. Szinte azonnal rálépnek a melóra, pedíg van nekik rendesen.

Miskolc-Sárospatak kb 70 km. Ettől nem igazán éri meg messzebbre menni szervízbe.

Előzmény: vanyek82 (3100)