Hogy mennyi is az annyi kérdésre: Szerintem (jelenleg) szükségtelen dolog fillérre pontosan megmondani a tényleges összeget. De nagyjából lehet ismerni mindkét rendszer adottságait. Meg lehet azt becsülni, hogy egy adott útra nagyjából mennyi munkaidő, mennyi üzemanyag kell. Ismerünk néhány dolgot a járművezetők bérezésével kapcsolatban is. Ezekből már le lehet vonni következtetéseket még akkor is, ha nem mérnöki precizitással akarunk minden meghatározni.
hogy én nem állítottam semmit. Csak kérdeztem. Illetve - csupán a játék kedvéért - megfordítottam a gondolatmenetedet.
Na jó, tegyük fel, akkor csak feltételezés volt. Vegyük akkor annak :)
De továbbra is fenntartom az állításomat, miszerint a 2 alrendszer megszüntetése közül csak az egyik a ténylegesen járható út.
Aln 663 1189
Utóbbi időben hányszor jártál te Csorna és Pápa között valamelyik mellékúton?
Attól mert vannak rosszabb állapotú utak, még nem következik belőle az, hogy ne lehetne rajta busszal közlekedni. (Ma is elmennek azok a buszok valahogy, szóval akkora gond nem lehet... ráadásul máshol is vannak szar utak, elég sok helyen mentem már én is ilyeneken busszal, aztán mégsem borult bele a busz az árokba és nem is szűnt meg emiatt a buszközlekedés.)
Ráadásul igencsak nagy gond lehet, ha már csak ilyen érveket sikerül kiizzadni, hogy rossz az út.