Törölt nick Creative Commons License 2011.01.03 0 0 1879

A 2. pontodra én is gondtaltam, de annyira nem tudtam kommunikálni a jegypénztárossal (ugye mikrofont kikapcsolta, hátrébb gurult a székével, ha bejött egy villamosvezető hozzáfordult hozzá..) hogy semmilyen kérdést nem tudtam neki feltenni, nem hogy panaszkönyvet vagy bármit kérni, az üveget meg ugye nem törhetem rá. Az nekem is megfordult a fejembe, hogy valakit fel kéne hívni, de nem tudtam kit, max az ügyfélszolgálat telefonszáma volt benne a híváslistámban, az meg ugye 31-én 19:00-kor már zárva volt.

Meg ugye ott hirtelen nem is gondolkozott az ember annyira szíven ütött a dolog és felidegesedtem.

Én miskolci vagyok, de ha egy MVK pénztáros nálunk ilyet megtett volna, szerintem ma már nem ülne ott.

Találtam a DKV honlapján pár telefonszámot, 1-2-t felhívok, hátha tud érdemben segíteni és utána folyamodok az írásos észrevétel bejelentéshez.

Előzmény: Dreamer (1875)