Dreamer
2011.01.02
|
|
0 0
1875
|
Jeek! Neked is BUÉK!
1. A DKV nem fog neked válaszolni erre a panaszra, nekem sem tették...
2. Mivel én is ügyfélszolgálaton dolgozom, fogadj meg egy tanácsot! Mindent helyben, azonnal kell intézni, mert később félre lehet magyarázni! Ha nincs vásárlók könyve, akkor fel kell vetetni egy jegyzőkönyvet, vagy hívni kell az elérhető vezetőt (akár ott a helyi gépjárművezetők vezetője, ügyeletese akármi).
3. Sajnálom, hogy emiatt a gerinctelen elcseszett cég miatt kellemetlenség ért (ez valamennyire befolyásolja a városról kialakított képet is), tudom, hogy nem vígasz neked, de én nap-mint nap szembesülök ennek a cégnek a csodálatos dolgaival (pl. konzekvensen előbb induló sofőröket évek óta nem rúgja seggbe senki)... Szerencsére, már csak legfeljebb három hónap és újra kétkerekűre ülök és elfelejtem egy fél évre az egész bagázst!
Dreamer |
Előzmény: Törölt nick (1870)
|
|