5341 008-0 flirt Creative Commons License 2011.01.02 0 0 35808

Mert ha fellendülés lesz, akkor az emberek korszerű motorvonatokkal fognak színházba, moziba, étterembe járni, és így nem kell megvonniuk maguktól a kiváló magyar borok élvezetét sem.

 

És ha esetleg tömeges elszegényedés lenne, akkor meg Bézé anakondák szállítják majd az embereket közmunkára.

 

Szerintem egyik sem lesz nyerő.

Ugyanis, ha az átlagmagyar majd éterembe, színházba, moziba meg ide-oda jár -és nem a sarki kocsmába-, akkor ergo van pénze, és egy bizonyos társadalmi fejlettség látszik szellemileg is. Viszont akkor kocsit vesz. Csak kérdés hogy hova menne vele a felsoroltak közül...

Ha tömeges csóróság lesz, akkor a magyar busszal fog járni, mert mindenki tudja hogy az olcsóbb...

 

-

 

 

A magyar mellékvonalhálózat nagyobbik részének egyértelműen van jövője, de mikor kezdjük el építeni? Én mint egy elővárosi mellékvonalat használó utas, még mindig a 30-40 éves vonatokkal járok -az más kérdés, hogyha nem lennék vasútfan egyértelműen busszal mennék, de én megis tehetem-, lassan hozzá kell szoknom hogy még azis, ami alapból ritkán jön egy órát késik, vagy hogy a tetején is ülnek, mert b@sznak megfelelő vonatot küldeni, és ha így halaudnk 3 év múlva az egész vonal Vmax 40-es lesz, 20-sokkal tűzdelve...

Előzmény: Gulper (35807)