Törölt nick Creative Commons License 2011.01.02 0 0 35798

Maximálisan igazad van. De gondoljuk tovább a dolgot: tegyük fel, hogy kicseréljük a MÁV-nál minden végrehajtó-szintű dolgozó agyát, akik eztuán szívvel-lélekkel a vasútért dolgoznak.

Telik-múlik az idő, és öt év múlva mit látunk a (példában a lányod kapcsán emlegetett) Csongrád-Kiskunfélegyháza vonalon:

 

Jön a Bzmot + 2 (!) mellékkocsi (hiszen a szentesi MÁV-stoppos agycserén esett át) Szentes felől, Csongrádon vasárnapi forgalomban felszáll rá 2-3 ember (a jelenlegi 20-30 helyett), azután továbbindul Kiskunfélegyháza felé 30 (igen, harminc!) kilométer/óra sebességgel.

Egyszerűen csak azért, mert a döntéshozó úgy határozott, hogy "térségi elérhetőség javítása" címszóval a Csongrád-Kiskunfélegyháza aszfaltszőnyeget erősíti meg, nem pedig a vasúti pályát. A gátéri fénysorompónál nem 2, hanem 3-4 busz áll majd utasokkal teli, arra várva, hogy majd' csak elcammog már a szerencsétlen vonat.

 

Úgy vélem, sajnos ez reális (és szomorú) jövőkép.

No de térjünk vissza a konkrét dologra 5 év múlva, ugyanitt. Meglátjuk, mit hoz a jövő.

Előzmény: koller andor (35796)