Nincsenek regionális közlekedési szövetségek. Vagy ki kell venni a máv kezéből az üzemeltetést. Egyszóval: A vasúti mellékvonalaknak nincs gazdája és stratégia sincs az üzemeltetésükre.
A többihez:
Te sokszor írsz sok helyen a közúti személy és áruszállítás térhódításáról. Igazából a te ellenséged nem a közút, hanem pl. az a szentesi stoppos járattervező aki kiadatja a pénteki-vasárnapi diákvonatokat szóló Bz-vel.
Ő megkapja a prémiumát a férőhelykihasználás maximalizálásáért, az utasok meg elpártolnak. A középső lányommal kétszer játszották ezt el, egyszer mag a fűtetlen 7008-cal utazott.
Azóta buszozik, bár azon hányingere van.:-))
Vagy az, hogy tegnap este óta áll a 42000-1 számú vonatunk Sorúton gépre várva. Talán az éjjel lejön. (nem rendelt a cargo dízelt mára)
Folytathatnám ezt ítéletnapig, de minek?.-((
A vasút legnagyobb ellenségei a saját alkalmazottai. Olyan a vállalati környezet, hogy ez jön ki belőle.