koller andor Creative Commons License 2011.01.02 0 0 35796

Nincsenek regionális közlekedési szövetségek. Vagy ki kell venni a máv kezéből az üzemeltetést. Egyszóval: A vasúti mellékvonalaknak nincs gazdája és stratégia sincs az üzemeltetésükre.

 

A többihez:

 

Te sokszor írsz sok helyen a közúti személy és áruszállítás térhódításáról. Igazából a te ellenséged nem a közút, hanem pl. az a szentesi stoppos járattervező aki kiadatja a pénteki-vasárnapi diákvonatokat szóló Bz-vel.

Ő megkapja a prémiumát a férőhelykihasználás maximalizálásáért, az utasok meg elpártolnak. A középső lányommal kétszer játszották ezt el, egyszer mag a fűtetlen 7008-cal utazott.

 

Azóta buszozik, bár azon hányingere van.:-))

 

Vagy az, hogy tegnap este óta áll a 42000-1 számú vonatunk Sorúton gépre várva. Talán az éjjel lejön. (nem rendelt a cargo dízelt mára)

 

Folytathatnám ezt ítéletnapig, de minek?.-((

A vasút legnagyobb ellenségei a saját alkalmazottai. Olyan a vállalati környezet, hogy ez jön ki belőle.

 

Előzmény: Törölt nick (35793)