Sztem ott a hozzállás gyökeresen más. Nem azt mondják, miért nem lehet megcsinálni, hanem, h hogyan lehetne? Hanem mennek peront építeni meg esőbeálló házikót és senki sem kérdezi meg,h érdemes-e. Még az se kizárt,h lelkes vasútbarátokat vonnak be a dologba, akik társadalmi mukában is örömmel mennek segíteni.
Meg ugye nem simán kijelentik, ott nem lesz megálló, mert a lejtés nagyé s nme lehet, szabály an rá. Hanem mondjuk odamennek kipróbálni, h van-e tecnikai akadálya. És ha nincs akkor megcsinálják. Nálunk meg ott egy elavult szabály, amit még akkor hoztak mikor gőzmozdonyok szaladgáltak nehéz szerkocsikkal és erre ráfogják,h nem lehet, csak át azóta eltelt 50-60-80-100 év, és fejlődött a technika.
Néha azért itt is győz a józa ész. Halottam pl. Bp-n a lánchídi aluljárókban kipróbálták az összes létező villamossal, h átférnek-e. Pedig ott is sokáig az volt az ukász, ott csak a régi Ganz vilik mehetnek, mert más nem fér át. Aztán kiderült, h mégis. Bár asszem a Combinok csak behajtott tükrökkel fértek el egymás mellett.