kreutzb1 Creative Commons License 2010.12.19 0 0 3028

A kiegészítő fűtés lényege!!!

Némelyik autó rendelkezik kiegészítő fűtéssel egy úgynevezett olalykályhával.

A kiegészítő névben benne foglaltatik,hogy csak rásegítés és nem teljes értékű fűtés.

Működése:

Bizonyos hőmérséklet alatt bekapcsol és fűti a motor vízkörét,szinten tartva a víz hőmérsékletét.

Hideg motornál mondjuk 0 foknál miután elindul a motor bekapcsol a kályha is fűtve a vizet.Ez ki-be kapcsolgat mikor eléri az üzemi hőfokot és ott szinten tartogatja.

Az hogy a fűtéskapcsolót hova milyen állásba állítjuk nem befolyásolja a működését.Sőt semmivel nem befolyásolható a működése,teljesen autómatán kapcsol be ill.ki a hőmérsékleti viszonyoktól függően.

Ha esetleg valaki felfedezte hogy van az autója alján egy ilyen kályha ,és nem működik,az inkább szerelőhöz forduljon vele.Mint minden más karbantartás nélkül nem megfelelően működhet vagy egyáltalán nem működik.

 

Az én traficomban is gyárilag benne van és tökéletesen működik mindenféle állítgatások nélkül.Sőt most már minden autómba van kályha.

 

Köztudott hogy ezek buszoknak a hátsó fűtése elég gyér ,vagyis nincs is,tehát az utolsó üléssornál meglehet fagyni.

Mint már régebben láttátok én szerkesztettem bele egy hátsó fűtést,ami akkor még nem volt 100% os.íme itt a végleges forma!!!!

Szinte izzadnak hátul!!!!Sőt az üléssor is 12 cm-el hátrébb került a nagyobb lábtér miatt.