Szép napot Mindenkinek!
Nem nugszom míg nem írom le az elmúlt napok eseményeit... Csak tömören:
Tisztelt Varga úrhoz fordultam a Trafikom nyűgjével aki készségesen vállalta a kihívást...
Jelenség: erőtlen, semmi nyomaték, füst, jó alapjárat... Emberünk (Vargamunka), hihetetlen aprólékossággal szétszette a motort pillanatok alatt, kersvén a hibát... Most nem írnám le az elmúlt hét szívásait, és munkamenetét, de konkréten nem volt olyan szelep, vagy elektronikus kütyü amut ne cseréltünk volna ki (EGR, légtömegmérő, turbó szelep, stb...). A jelenség ugyanez mint volt.. Oké, mondom turbó csere... Megtörtént... Jelenség ugyanez csak párosult egy borzalmas kék // szürke füsttel mikor 2300nál ledadogott... Fej vakarás, tanácskozás, majd a nagy szívás: Üzemanyag csövön egy hajszál picike luk amin szivárgott be a levegő az üzemanyag rendszerbe... Gyorsan autósbolt, 960Ft-ért üzemanyagcső vételezve, beépít.. És láss csodát: ment... de nem sokáig.. :(
Másnap vissza vittem emberünkhoz, hogy ugyanolyan szar mint volt, és kék füst, és betorpanás... Új Turbó le, régi vssza... Én ott hagytam kedvencem "Vargamunkánál", leszarva az egészet már, mert úgy voltam vele hogy felgyújtom... Másnap hív az "emberünk", hogy menjek mert kész van... Kérdeztem mit csináltál vele... Hát nem tudtam meg mit csinált vele mai napig sem, de a régi turbómmal a saját elektromos kütyüjeimmel az autó úgy ketyeg mint egy Schaffhausen óra!!!
Hát én még ilyet nem pipáltam. Nyomaték felépül 1700tól, és mint a gőzmozdony harap 3500ig... Ahogy annó régen is...
Vargamunka!!! Nagyon köszönöm! Át írtalak a telefonomba "Renault Mágus" névre.... :-)
Nem tudom mit csináltál vele az éjszaka, de az biztos hogy jól esett a "kicsikének"... :-)
A lényeg, hogy jelen pillanatban is ketyeg és minden rendben van! Köszönöm, és hálám üldözzön Téged!! :D
A hifi cuccod készülőben már!!! :-)
Üdv mindenkinek, és kevesebb havat mint most... :D