mojoska
2010.12.06
|
|
0 0
4350
|
Na szóval akna, pótkerék le, jó steklámpa és máris meglátod hátul a két dundi lökésgátlót amiben a levegő is dolgozik. Belemegy egy egy kis vékony műanyag cső amit ha követsz az alváz és kasztni között "eltűnik" a kompresszorba. A jeladó mechanika pedig a hátsó hídon felülről van rögzítve.
Gondolkoztam azon, hogy mivel csak egy jelfogó van mindkét rugóba ugyanannyit nyom holott nem biztos hogy mind a kettőbe egyforma mennyiség kell. (nem biztos hogy egyenesen áll az autó mikor leterheled). Elég elnagyoltnak tűnik nekem ez a rendszer. (Rangen kerekenként van jeladó).
Nem tudom, nekem jól működik, de ki van kapcsolva mert ritkán terhelem az autót komoly súllyal. Hátul nekem egy IFA laprugó van pluszban betéve (egyszerű művelet) és pá. |
Előzmény: inoxjewels (4344)
|
|