Dízelből benzinesbe nem tudod átrakni a dízel kályhát, hacsak nem csinálsz bele egy külön üzemanyagtartályt, ami elég macera és inkább nem is érdemes. ..vagy átalakítod a kályhát, amit szintén nem érdemes.
Ha 300e-ből újat szereltetsz be és akkor még olcsón megúsztad. Itt szerintem a jelenlévő fórumozóknak a legritkább esetben került ennyibe, ennyit szerintem nem sok embernek ér. ..bár ez nyilván csak jövedelem kérdése, és hát az újnál jobb sosincs.
Én inkább kompromisszumot kötöttem egy használt szerkezettel, magam építettem be, így a töredékéből megúsztam..
Ha már ekkorát fektetsz be, az jó indok arra hogy a következő autód is inkább dízel legyen :-)
Télen a klíma használatára csak a saját autómat tudom példának felhozni, ami 5 fok alatt el sem indítja a klímakompresszort (szerintem a legtöbb típusnál így lehet). Az enyém biztosan nem fűt máshogy. ..de van olyan kivitel ezekből amiben gyárilag be volt építve 3 izzítógyertyás fűtés rásegítő, ez csak a klíma használatával aktiválódik. Illetve van még elektromos fűtőszálas megoldás is újabb fajtáknál, ami már rögtön a levegőt melegíti, nem a hűtővizet. Szóval típusa válogatja, a prémium márkáknál már elvárható egy ilyen apró extra -Lexusnál főleg-, szerintem érdemes rákérdezni egy hozzáértőnél..