cselle Creative Commons License 2010.12.03 0 0 239

Nagyon félreértettél. ... én nem a konvenciókról beszélek.

 

 

Itt konkrétan a DRZ-ről volt szó, ami ugye dual-sport ... de ebben a szegmensben gyártott tipusok közül az egyik legterepképesebb.

Azaz akkor élvezed ki igazán, ha zömében(!) terepen használod, de természetesen alkalmas a közúti közlekedésre is, hiszen ettől dual.

Na én csak azt szerettem volna megjegyezni: ha már DRZ, akkor le az útról! ... mert az úgy jó:)

 

Egyébként nekem is van egy ismerősöm  aki DRZ 400E -jével megjárta Marokkót. Lehet ugyanarról az emberről beszélünk.

Az "Öreg" - mifelénk csak így hívják - 50 fölött volt már javában amikor elkezdett krosszozni, most hatvan felett már csak endúrózik ;-) ... és milyen jól!

Mesteremnek is mondhatnám:), hiszen éppen tőle tanulgatom az endúrós alapokat az orosz harckicsozók számára épített gyakorló-terepen.

Ő pl. azzal a DRZ-vel endúrózik, amivel megjárta Afrikát (nyilván zömében aszfalton).

 

 

 

( --- off ---

Nekem életem első motorja egy simson volt (ugye az bizony 2T, és 50ccm, ráadásul nem egy japán csoda), és bejártam vele Magyarországot ... és én is mentem vele napi 400km-ket 60-70 közötti utazóval - és még asszem élveztem is -, bár az akkori egyetlen M7-es autópályán minden autós hülyének nézett:).  Azt se arra találták ki, de csak arra volt pénzem, így hát azzal mentem.

--- on ---)

Előzmény: Alkapánó (235)