Annak sajnos technikai oka van. A hidraulikus berendezések általában (kivéve fék, ott jól néznék ki...) hidegben általában lomhábban működnek.
Egyébként érdekes, tegnap előtt az autobuszpályaudvari megállónál "lefagyott" a troli. A sofőr bácsi (fiatalabb mint én), kiszállt, kinyitotta a vezetőfülke alatt a fedelet. Aztán nagy csend lett, minden leállt. Aztán lecsukta, visszaszállt, és kb 20 mp múlva újraindult minden.
Na ez a kolléga úgy fűtött, hogy majd lerohadt rólam a cucc. Ma a szokásan 2 perccel hamarabb induló 3-as járaton nagyon fasza volt az idő, ez már onnan is tapasztalható volt, hogy nem mentek koppon a befúvó ventilátorok. Ezeken a trolikon nem szabályozható a fűtés? Érdekes lenne 21. században...
Nem értem, egy nagyon picit kellene odafigyelni ezekre a dolgokra (hiszen bizonyos emberek havi szinten jelentős pénzt csengetnek be a jó DKV-nak), és máris konfortosabb lenne minden. Addig pedig csak szánalmas lesz az a reklám, hogy a jónép rakja le az autót, mert minőségi a tömegközlekedés...
Már nagyon várom a tavasz elejét, hogy vissza tudjak ülni kétkerekűre.
Dreamer