Törölt nick
2010.11.29
|
|
0 0
35627
|
Suzeritem meg nem csak a mellékvonalakat kelelene egy térségben átvennie egy új állami cégnek hanem vele együtt a buszközlekedést is. Egy közös cégnél legyen vagy akár kettő, de kartellben legye közös jegy és bérlet a két üzemre, vagyis ha 10 km-es bérletet veszek A és B között akkora Budapesti bérlethez hasonlóan az legyen érvényes mindenre, vonatra és buszra is. Így lehetne összehangolni a menetrendet, mivel érdek volna,h utas is legyen, a falu széli vasútállomásoz kijárhat (mikro)busz, amire érvényes a vonatjegy, sőt a faluban meg lehet venni pl. a postán vagy akár ha már modernek agyunk jegykiadó gépből a jegyet. És ugye biztos nem sok olyan eset lenne, ami sok helyen megfigylehető, h egymásnak tesznek keresztbe így a MÁV és Volán egyszerre indítja a járatait ugyanoda. Egymás elöl nyúlják le az utasokat, ami senkinek se jó. Az utas meg dühönghet, mert pl. 7kor megy vonat 7:05-kor busz majd órákig semmi, és mondjuk 10-kor megint vonat 9:50-kor meg busz, csak tippeltem. De ha az a vonat vagy az a busz nem 7-kor hanem 8-kor menne, máris jobb lenne a helyzet. A 10 órás vonat meg menne 9-kor a busz meg marad 10 óránál. Egységes jegynél ez megoldható és nem kell hozzá extra kapacitás sem a már meglévőket kell jól kihasználni ésmáris jobb lesz a lehetőség, és ha lesz miel utazni akkor fognak is. Könyű rűvűgni sok helyre, á incs mobilitás meg úgyse utazik senki sehová. Na ja naponta 2x bedöcög a faluba egy busz, ami karácsonyfa járatként minden ánál megállva bemegy valahová, majd délután visszajön. Munkába és iskolába járni nem túl jó. Kicsit késik és mondjuk nem 16-ra hanem 17-re ér ki ott áll megfürödve. A kecskeméti kisvasút környékén lévő tanyákon vagy falvakban lakók sem voltak elkéyeztete napi 3 járattal több rás menetidővel, de legalább volt valami, amivel mehettek, most ez sincs, ha meg hóvihar esőzés utáni sár, vagy hasonló van akkor meg vannak lőve, hiszen tankjuk nincs mással meg nem tudak közlekedni. |
Előzmény: Törölt nick (35624)
|
|