Biztosan több profit ismersz mint én, de egy sajtótájékoztatón érdekesmód a legtöbb stáb ew100, ew300 porttal érkezik, az MTV, a TV2, a dunaTV, és több más stáb is ezt használja, valamint belül a stúdiókban is sokhelyen van a hagyományos, agyonverhetetlen analóg cucc... hiába léteznek digitális portok, (kb dupla áron mint az ew100/300) annyival nem jobbak, és a 3-4 éves portokat még a hiradóstábok is nehezen tudják amortizálni, márpedig miért cseréljék le amig működik?
Az hogy valami digitális, az nem feltétlenül pozitivum, csak egy tulajdonság! A hangminőséget
A profi, az elsősorban a kivitelt jelenti, hogy pld a mikorofon bemeneti szintje állitható, a frekvencia szabadon állitható a sávon belül, hogy egy helyen ne legyen gond ha 20 stáb akar azonos tipusú porttal dolgozni, és a profi kamerákba "épithető" port-slotokba is ezek a szerinted elavult analóg vevők mehetnek bele! ..és persze a fém karosszéria is arra utal hogy tartós használatra tervezték
és még egy apróság: ha elavult, akkor miért lehet még kapni?