fony72
2010.11.10
|
|
0 0
765
|
Én is cseréltettem már lendkereket (2,4 JTD). Egy 1,9-es JTD Puntóét (legalábbis ezt mondták) szereztem bontva. Első ránézésre azt mondtam volna, hogy nem is hasonlít, de aztán neki ültem, átméregettem a felfogó furatokat, meg a felfekvő felülettől mérve a fogaskoszorú távolságát meg persze az átmérőt és egyezett! Biztonság kedvéért a fogakat is megszámoltam. 100.- eurómba került bontva, az új asszem 560.- lett volna. Azért ez már elég jó kis spór. A kuplung lamellát meg felújíttattam. Erre már nem emlékszem mennyibe jött. Melóra 70.- eurót kért a srác. Igy azért nem volt olyan vészes.
A görgő témához:
![](https://img.index.hu/imgfrm/2/5/0/1/THM_0008322501.jpg)
Csapágy: 6007 - 2RSR C3
A két betétben a lyukakat egyszerre fúrtam, hogy biztosra egy tengelyben fussanak. Beleraktam a csapágyat a görgőbe, a csapágyba a betéteket és egy lökésre mind a kettőt elintéztem állványos fúrón.
A felső vezető görgőt újra lemérem és megrajzolom, mert az esztergályos úgy eltette a rajzot, hogy azóta sincs meg. Igy legalább nem veszik el... |
|