Hát ha rendes gazdija volt előtted, akkor 24.000-nél volt szervízben, ami eddigi élete során a legnagyobbnak számít. Most kellet szelephézagot ellenőrizni és gyertyát cserélni, airsunction szelepet tisztítani. Meg persze a többi szokásos olaj-szűrő cserék.
A moci computere nem jegyzi a szervíz inetvallumokat, úgyhogy ez sajna nem támpont. Ha nincs infod ezekről és a kereskedőknél sem találsz infot és nincs szervízkönyved akkor bizony ezekkel érdemes nyitnod.
A lábtartó kopása függ a láb tartásától, csizma fajtától, úgyhogy ha nem látsz kopást akkor örülj! :-)
Olaj: Olaj a legfontosabb, ugyanis az keni a váltót is, így ha szart választasz akkor nehezebben fog járni a váltó...
Nekem eddig volt ugyebár 4 olajcserém. A Fuchs 10w-40-es jött be a legjobban. Próbáltam még Cepsa-t (szar), Mobil-t (közepes)
Viszont forumos barátaink találtak egy überkiroá' olajat, amivel még a csereperiódus végén is vajpuha a váltó állítólag, ez nem más mint a (most kapaszkodj meg): http://www.mol.hu/moto/MOL-Dynamic-Moto-4T-Racing-10W-50.php
Én majd tavasszal fogom kipróbálni... :-)