430 322 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 8971

Múlt heti eseményeket most kívánom megoszteni Veletek. Azért most, mert mot van netem, időm!

22.-e, 7-es, X-222:

 

- lépcsővillágítás rossz

- 1. ajtó vészjelző rossz

- ki1enlítő tartály min. szintig hideg váltás után

- 4. j1kezelő, jobb oldali műszer villágítás rossz

- 3. ajtó többX visszanyit

- pollenszűröt cserélni kéne

- becsuklás gátló lemerevedik

 

Aznap kiadott kocsik a 7-esre:

 

BPI: 156, 158

FJX: 214, 215, 222, 227

FLR: 702 

 

Megj1zés: I-156-os vezetője átült a X-227-es, beálló kocsiba irányjelző hibájából. Katy 21.30 körül, Bosnyák térről, üresen gar.-ba a O-465-tel. 

 

23.-a, 7-es, I-158:

 

- nagy "holtjáték" a kormánynak, kanyarodásnál kitolja az elejét

- becsuklásgátló hidró karok lógnak

- bal ablaktörlő laza

- 3. ajtó leszállásjelzője rossz (bejön a jelzés, majd eltünik)

- erősen levegővesztes

- forgóban a j1kezelő készülékben csak 2 tüske van

- 4. ajtónál lévő j1 kezelő ajtó levan törve

- ajtófék rossz

- JCHA panhad fej szétesett (jobb 1. tengelynél erős kopogás hallatszik)

- üzemi fék erősebb fékezésnél 6ástalan

- km. számláló rossz

 

Aznapra kiadott kocsik a 7-esre:

 

BPI: 158

BPO: 552

FJX: 215, 220, 224, 232 (& még 1)

 

Buszpótló-busznak: AkóR kocsicsere volt. De. még a I-160-as állt a Bornemissza téren kitörölt Fok-Gyemmel, a treff mellett.

 

13-52-nek: Melyik pénteken utaztál a I-143-mal? Én már mondtam, nem rossz kocsi. Kicsit beteg, de m1eget. Azért kérdeztem a dátumot, mert lehet, keresztapám volt mögötettek. Amúgy én is látom évek óta az 53-ast kitömve temető időben. Eszembe sem jutott még, hogy valaha is "üresen" jött-ment volna. A I-153 jó, különösen ha a I-143-hoz hasonlítom.

 

BPI-299: Lesz 2 napom meglesni ezeket az új szerzeményket. Ha valakinek van infója 7 végére, kérem, t1e majd közzé itt is!

 

Villámhetesnek: Úgy ahogy ismerjük 1mást látásból. Találkoztunk is már, de ha legközelebb látlak, bemutatkozok. Amúgy lentről köszöntem.