Múlt heti eseményeket most kívánom megoszteni Veletek. Azért most, mert mot van netem, időm!
22.-e, 7-es, X-222:
- lépcsővillágítás rossz
- 1. ajtó vészjelző rossz
- ki1enlítő tartály min. szintig hideg váltás után
- 4. j1kezelő, jobb oldali műszer villágítás rossz
- 3. ajtó többX visszanyit
- pollenszűröt cserélni kéne
- becsuklás gátló lemerevedik
Aznap kiadott kocsik a 7-esre:
BPI: 156, 158
FJX: 214, 215, 222, 227
FLR: 702
Megj1zés: I-156-os vezetője átült a X-227-es, beálló kocsiba irányjelző hibájából. Katy 21.30 körül, Bosnyák térről, üresen gar.-ba a O-465-tel.
23.-a, 7-es, I-158:
- nagy "holtjáték" a kormánynak, kanyarodásnál kitolja az elejét
- becsuklásgátló hidró karok lógnak
- bal ablaktörlő laza
- 3. ajtó leszállásjelzője rossz (bejön a jelzés, majd eltünik)
- erősen levegővesztes
- forgóban a j1kezelő készülékben csak 2 tüske van
- 4. ajtónál lévő j1 kezelő ajtó levan törve
- ajtófék rossz
- JCHA panhad fej szétesett (jobb 1. tengelynél erős kopogás hallatszik)
- üzemi fék erősebb fékezésnél 6ástalan
- km. számláló rossz
Aznapra kiadott kocsik a 7-esre:
BPI: 158
BPO: 552
FJX: 215, 220, 224, 232 (& még 1)
Buszpótló-busznak: AkóR kocsicsere volt. De. még a I-160-as állt a Bornemissza téren kitörölt Fok-Gyemmel, a treff mellett.
13-52-nek: Melyik pénteken utaztál a I-143-mal? Én már mondtam, nem rossz kocsi. Kicsit beteg, de m1eget. Azért kérdeztem a dátumot, mert lehet, keresztapám volt mögötettek. Amúgy én is látom évek óta az 53-ast kitömve temető időben. Eszembe sem jutott még, hogy valaha is "üresen" jött-ment volna. A I-153 jó, különösen ha a I-143-hoz hasonlítom.
BPI-299: Lesz 2 napom meglesni ezeket az új szerzeményket. Ha valakinek van infója 7 végére, kérem, t1e majd közzé itt is!
Villámhetesnek: Úgy ahogy ismerjük 1mást látásból. Találkoztunk is már, de ha legközelebb látlak, bemutatkozok. Amúgy lentről köszöntem.