Tényleg jó ha teletankkal teszed el a gépet, kivéve ha műenyag tankos a gép, mint az rs...akkor mindegy
A versenylábtartó gondolom állítható, emiatt biztos jobb, személyre tudod állítani a távolságokat. Meg tényleg eléggé jól néz ki.
Ideiglenes kivonás úgy működik, hogy bemész az okmányirodába, és mondod, hogy szeretnéd ideiglenesen kivonatni forgalomból a motorod. Kapsz egy csekket 2300Ft-ról, befizeted visszaviszed és megkérdezik, hogy meddig szeretnéd kivonatni, maximum 6hónapig lehet kivonatni. Én általában márc. 31ig szoktam. Beírnak egy dátumot a forgalmidba, és amikor az letelik, a motorod automatikusan visszahelyeződik forgalomba, tehát nem kell sehova menned.
Előny h. a kivonás idején nincs:
- kötelező biztosítás
-teljesítményadó
-illetve, ha januárban kisüt a nap nem viszed ki a -3 fokos aszfaltra a gépet:D
számomra mivel fiatal vagyok és A0-ban is vagyok kb. 30-at spórolok
hátrány:
-a forgalmid kb. 4-6 év alatt betelik és újat kell majd csináltatni
-mivel a tárgyévben nem lesz meg a 9 hónap biztosításod nem fog a bónuszod növekedni vagy ha már 10ben vagy akkor csökkenni fog...
Hát számolgatni kell kicsit, ha már valaki bónusz 10ben van nem biztos, hogy megéri.