430 322 Creative Commons License 2010.10.23 0 0 8959

Mint ígértem, meló után a Bosnyák térre vitt az utam, hogy találkozzak keresztfaterral. Kezdeném azzal, hogy melyik kocsik voltak aznap kiadva a 7-esre:

 

BPI: 117, 142, 143, 157(cserélve az X-227-re), 158.

BPO: 552. (váltó cserélve benne)

FJX: 213, 215, 222, 227(I-157 helyett), 232.

 

Megjegyzés, Villámhetesnek:

 

I-117-tel H. 3 L. volt. Olyan rég' találkoztunk, hogy már megsem ismert. Tegnap nosztalgiáz6tál: láttam, a I-181-el voltál, 19.55-re indultál a Bosnyák térről. Köszöntem, de nem sok eredményét láttam. Mögötted Katy 20.02-re, I-974-el.

 

I-143 kisebb-nagyobb hibái:

 

- keringtő szivattyút cserélni kéne

- bal hátsó magasságjelzőt cserélni kéne

- tükörfűtés rossz

- motor szorult (olajszint jó, víz van)

- öninditó elfüstölt

- folyik a hütővíz

- utánfutó bal hátulja nem emelkedik

- erősen levegő vesztes

- 1. ajtó inditásjelző lámpa rossz

- "C" tengely külső gumija erősen repedt

- AVM rossz

- jobb tompított rossz

 

Bornemisszai téri tartalaék: I-160 -> V.0860, 2 kanyar.

 

MÁS:

 

Ki, mit hallott az átszervezésről? (BKK Holding ZRt.) Én hallottam ezt-azt, de múltkor rámszóltak, ne szítsam a tűzet. Így most várom a lehetséges verziókat. Ha már nagyon nagy a káosz, akóR lözlöm én is az én verzióm. Hajrá! :-)