Mint ígértem, meló után a Bosnyák térre vitt az utam, hogy találkozzak keresztfaterral. Kezdeném azzal, hogy melyik kocsik voltak aznap kiadva a 7-esre:
BPI: 117, 142, 143, 157(cserélve az X-227-re), 158.
BPO: 552. (váltó cserélve benne)
FJX: 213, 215, 222, 227(I-157 helyett), 232.
Megjegyzés, Villámhetesnek:
I-117-tel H. 3 L. volt. Olyan rég' találkoztunk, hogy már megsem ismert. Tegnap nosztalgiáz6tál: láttam, a I-181-el voltál, 19.55-re indultál a Bosnyák térről. Köszöntem, de nem sok eredményét láttam. Mögötted Katy 20.02-re, I-974-el.
I-143 kisebb-nagyobb hibái:
- keringtő szivattyút cserélni kéne
- bal hátsó magasságjelzőt cserélni kéne
- tükörfűtés rossz
- motor szorult (olajszint jó, víz van)
- öninditó elfüstölt
- folyik a hütővíz
- utánfutó bal hátulja nem emelkedik
- erősen levegő vesztes
- 1. ajtó inditásjelző lámpa rossz
- "C" tengely külső gumija erősen repedt
- AVM rossz
- jobb tompított rossz
Bornemisszai téri tartalaék: I-160 -> V.0860, 2 kanyar.
MÁS:
Ki, mit hallott az átszervezésről? (BKK Holding ZRt.) Én hallottam ezt-azt, de múltkor rámszóltak, ne szítsam a tűzet. Így most várom a lehetséges verziókat. Ha már nagyon nagy a káosz, akóR lözlöm én is az én verzióm. Hajrá! :-)