CaféTriple Creative Commons License 2010.10.15 0 0 2485

Igen a finom jobb, mint a harsány. Annak idején, amikor életet leheltünk ebbe a fórumba már elmeséltem, hogy mi volt az elképzelésem: egy modern café racert építeni. Valami olyasmit akartam, mint az új Mini, vagy Challanger. Hogy emlkeztessen az ősökre, de legyen ugyanakkor modern is. Adta magát a Triumph, de azért kipróbáltam majdnem mindent, ami szóba jöhetett. Végül a Speed Triple mellett döntöttem.

 

De még nincs kész. Nekem a 2007-es modell van, annak a legrondább része a hátulja. Ezt egy LSL lámpa + rendszámtartó szett és egy Remus kipufogó orvosolta. Szintén fontos volt a csutka kormány, de ezt idénre leszedtem róla, mert kissé kényelmetlenebb, mint a gyári. Ha tényleg folytatom az építést és kiviszem Neukirchenbe a találkozóra, akkor azért vissza teszem rá, mert érdekesebb lesz tőle. Van még pár optikai elem, amit már kicseréltem (tükör, láncvédő, fékolajtartály) és még van egy-kettő, amit csrélni kellene (fék/kuplung karok, lábtartó, csizmavédő).

 

A blokkjához nem nyúltam és nem is akarok. Kapott egy sport légszűrőt, meg a Remus és az egész padon össze lett lőve egy Power Commanderrel. Így kb most nyitva 144, csukva 142 lóerős. Igazából az lenne a jó, ha tovább lehetne forgatni, de azért jó ez így is.

 

A Speed Triple leggyengébb része a viszonylag nagy súly és a gyenge futómű együttese. Ezen már próbáltam segíteni, hiszen gayakorlatilag minden jóval könnyebb rajta, ami utólag került rá + kapott először egy LSL kormány lengéscsillapítót illetve előre Wilbers rugókat.

 

Akarok még rá egy Wilbers hátsó rugóstagot meg új felniket. Ez utóbbi a legdrágább. Teljesen ki vagyok tőle, hogy milyen rohadt drága hozzá két felni. De ez van.

 

Egy barátom hétfőre igérte a felniket különböző színekben fotoshoppal megcsinálva, majd meglátjuk, hogy melyik a nyerő.

Előzmény: Ratesz (2483)