Jankó Creative Commons License 1999.01.19 0 0 53
Reklámok... Ajjjjjaj...

Hát én rühellem szinte valamennyit.

Igen. Én is falnak megyek attól, hogy vacsora közben a nyavadt intim-bwetétet kell néznem akció közben, meg tampont, meg alig használt pelenkákat.A gyomor- és/vagy bélműködésemet bemutató, és azok hibáira rámutató reklámokról nem is beszélve.
Aztán falnak rohnok attól is, hogy egy filmet minimum 4-5 helyen McSzakítanak holmi barom WC-papír, vagy zsebkendő, netánbubblegum miatt.

Ne akarják már nekem bedumálni, hogy én mit akarok. Majd én eldöntöm. Ugyanis a reklámok jelentős része valahogy így veszi ki magát:

Ha megveszed, akkor te vagy az ász. Ha nem, akkor pusztulj ott, ahol vagy, mert mekkora idióta az, aki ezt a remek terméket nem veszi meg.

Mindezek mellett van egy pár jó reklám is.
A Soproni Ászok példul rulla. A sörük - szerintem - ihatatlan, de a reklámaik jók. 5letesek.

Hirtelen ennyi.