Peter Creative Commons License 1999.01.18 0 0 27
Nekem a Marc cipő reklámok tetszenek. (Ami a lábat illeti.) Frappáns, semmi mellébeszélés, meg szerintem tényleg jó kis cipők azok (jó drágák is.)

Nem vagyok egy feminista, de attól viszont lassan bedilizek, hogy a síkhülye háziasszonyt mindig egy nagyon okos férfinak kell felvilágosítania arról, hogy mivel mosson (Tixbió vagy Calgon). Semmi bajom Búza Sanyival, de mi a pék faszának kellett ezt elvállania pont neki? (Annyi ZS-t kapott volna?) Merthogy érteni nem ért hozzá, legalábbis nem jobban, mint egy háziasszony, az 100. (Én az automata mosógéphez sem értek... Az a barátnőm asztala és nem akarom neki megmagyarázni, hogy hogyan kell csinálni.)

Valami könyvben olvastam egyszer, hogy a reklámokban vagy buta háziasszonyok vannak (ld. fent) vagy szexbombák, akik szintén nem túl okosak, de egyvalamire legalább jók. (Ezek az amcsi reklámokra vonatkoztak, mert a könyv vagy 15 éve készült, de mára teljesen áll a magyar villanymédiában látható-hallható szarokra is.)

Na, ezért tetszik a cipőreklám.