magnetic Creative Commons License 1999.01.14 0 0 13
Petya !

Hát ez az, ugye lehet egy reklám jó is ?

Freec !

Azért én vitatkoznék veled egy kicsit. Az egy dolog , hogy a gusztustalan reklámok is lehetnek hatásossak, a hatás elérése más kérdes, tényleg több módszer van rá. Ez téma is megér pár szót. Szerintem viszont a reklámnak érzelmeket kell kelteni, jót vagy rosszat. Ennek ellenére bennem mindig az motoszkál, hogy miért tartják ilyen hülyének az embereket. Mondok egy példát: mosószerreklám , ott a folt, mindenki azt hiszi, hogy nem jön ki, aztán mégis, ez a mosópor és akkor jönnek a jelzők, már 40 fokon, csak evvel, egy most stb. és ha megkérdezek egy háziasszanyz, mit mond: "Á,nálam nem jött ki, még az sem vele...",a terméket ilyenformán reklámozók nem félnek a hitelességük elvesztésétől ?