Sziasztok!
Ismét elkészült három átalakításom, ebből a legkevésbé sikeressel kezdeném. Egy kedves kollega négyütemű, azaz 1.3-as Wartburgját kellett felidéznem. Az alap a 353-as elölhűtős limousine volt. Hát megszenvedtem vele alaposan, több hónapig készült hol anyaghiány hol időhiány hol pedig a fellépő problémák miatt. sőt még az utolsó nap (tegnap) is tartogatott meglepetéseket, nevezetesen hogy nem akart összeállni a kocsi, így vágni kellett itt-ott, ami során alaposan elvágtam az ujjam. :D
Na de félre a személyes problémákkal, jöjjön a leírás veleje. Amikor elvállatam a dolgot nyeltem egy nagyot, de úgy voltam vele hogy volt már nehezebb munkám is. Tévedtem. 4 sárvédőívet, egy komplett orr-részt, sima farrészt, vastag csomagtértetőt, és négyüteműsített lökhárítókat kellett előállítanom. Emelett volt hibajavítás is, no meg a küszöbdíszlécek eltűntetése. A belteret kétszer festettem, mert egyszer véletlenül csillogó festékkel sikerült a kárpitozás, ami nagyon rondává tette. A hátsó kalaptartóra feltekert napvédő került. A fejtámlák üléssel egybeolvadt tömbjét óvatosan kifaragam. Ennyi a beltér+festés. Az alvázon a kipufogót átalakítottam, és 4 sárcsapó gumi került fel. A kerekeken igyekeztem imitálni a gyári színt. Na de vissza a kasztnihoz: az orra sehogy sem akart sikerülni. Végül aztán egész szép lett, az oldalindex helyét is eltűntettem, cserébe kis kerek index került fel, az orr-rész pedig vagy fél nap munka árán készült el, akárcsak a hátsó rész. Na le is festettem gyorsan, hadd ragyogjon. CSAPÁS! A festék vagy talán a hígító felhólyagosította a tömítőpasztát. Kromofággal a hetek munkája árán megcsinált műanyag részek is odavesznének, így nem volt más lehetőség, csak az ismételt csiszoás és újrafestés. hasonló eredménnyel, de már annyira nem lett vészes. A szép modell képét nézve azonban a kollega megemílette, hogy valamiről elfejetkeztem. A tetőablakról. CSAPÁS 2! Kialakítottam aztán megint fényeztem. Király. Ezután már apróságok jöttek igazából, és nem is írnám le mi hogy készült, hisz unalmas volna, de ezek lettek pluszba: antenna, tetőablak-légterelő, rendszám (ami még nincs a képen), c oszlop szellőző. Hát ennyit róla, elég hátborzongató volt, főleg hogy végig nyomasztott az hogy az átlag 2-3 héttel szemben ez hónapokig készült, meg az a sok balszerencse amivel a készítése járt. Hogy jó lett egyáltalán? Döntsétek el, megérte-e. Én nem biztos hogy büszkén kiállnék mellé, hogy igen, ezt én csináltam. :)



