Hát van pár komolytalan apply, 1 raidgroup már kijön belőle. Ha lesz 30-40 akkor lehet majd beszélni komolyságról.
Én 2006-01-04 dátummal kezdtem, pluszmínusz pár nap. Arathoron human mage, Chardonnay néven. Most is megvan, 80as. Csak minek :)
Az első 1-2 hét elég kínos volt, pár IRL barátom ott játszott, meglátogattak meg kicsit segítettek is, de soloban rohadt unalmasnak találtam. Meg a defias wizardok agyonbasztak folyton és a plafonon voltam tőle. Azóta vagy 2x nerfelték őket :D
Aztán valahogy megtetszett, főleg miután instázni kezdtem. Valamikor lvl38 körül rerolloltam QuelThalasra, szintén ilyen nevű magera, csak az undead volt. Ott játszott ugyanis a legtöbb IRL haver és az a pár aki Arathoron tolta addig, szintén rerollolt.
Na, velük BC közepéig elszenvedtem, később lett holy priestem is náluk, utána 2007 nyarán ismét reroll: Arathor allira. És most Cat elején lehet, h megint lesz egy reroll :) De az már nem a játék elje.
Olyan túl sok mindenre nem emlékszek, jó béna mage voltam. Eleinte még az armort is néztem a cuccokon, hogy minél több legyen, hátha fontos :) Összevissza használtam mindenféle spellt. A második mageval lvl 30 körül kezdtem keybindeket használni, addig klikkeltem. Igaz, a keybindek bevezetése volt az eddigi legjobb döntésem a játékban.
Az első napokban is kerestem már a neten a forrásokat, hogy hogy kell jól játszani, de akkor még kb semmi értékelhető nem volt sehol. Thottbot volt csak, mint komoly infó forrás, de a játékmechanikáról abban se volt kb semmi.
Végülis már lvl50 körül képbe kerültem, hogy spellpowert meg hitet kell gyűjtenem (crit nem igazán volt, igaz hit se semmin), 60ra már fixen és nagyondurván top dps voltam mindenhol, tudtam húzni a tanknak (wand/wand+CS/CS pullok sarkon át, aztán fagyasztás), rendesen CCzni meg ami kell. Hát igen, régen kifejezetten jó ötlet volt egy los pull után lenovázni a mobokat, mert jó időbe telt, mire mindet megsunderelte és addig mentek volna a healerre. Manapság ez azért már nem így működik :)
Rémlik az első insta amit IRL haverokkal toltunk WC volt, teamspeaken beszéltünk végig, vagy 4-5 óra volt a run és nagyon nehéznek tűnt :D Hát igen, amíg a tank aggró a nullát közelítette, pindurit más volt a játék mint ma, amikor a healt alanyi jogon megtartja kb a legrosszabb tank is. Akkoriban pl még a taunt se volt permanens aggró, csak 3 másodpercre garantálta, hogy a tank lesz ütve, ha addig nem ment az aggrólista élére a tank, akkor azonnal vissza is fordult róla a mob. Ilyesmik. Kicsit nagyobb volt a DPS fegyelme az biztos.