enduro.izus Creative Commons License 2010.09.20 0 0 2419

Sziasztok Márkatársak!

 

   Én is egy 2001-es 955-ös Daytona büszke tulajdonosa vagyok lassan 3 éve. A motorral teljesen meg vagyok elégedve, viszont van egy-két dolog amely bosszant és a Ti tapasztalatotokat szeretném segítségül hívni:

   1. a kilóméterórám hol elindul (mér, mutat), hol pedig nem. Ha elindul akkor folyamatosan működik amím meg nem állítom a motort, ha viszont nem indul el akkor már menet közben sem kezd el mutatni. Olyan, mintha egyszer "bekapcsolná" valami egyszer pedig nem. Az arány durván 5-ből 2x indul. A jeladó mágnesgyűrűt már cseréltem, az teljesen jó, nem törött. Ha csak egy kontakthiba akkor menet közben miért nem kezd el mérni néha. Igaz van amikor ilyenkor is van valami kis "zaj", mert néha beugrik a 0 helyett az egyes, de semmi több. Az is furcsa, ha simán gyújtáson tolom, akkor szinte mindig mutat, de ha ilyenkor gurulás közben ráindítok akkor pedig járó motornál már nem mutat.

   2. a moci ha bemelegszik akkor az alapjáratom olyan szinten leesik, hogy a fordulatszámmérő szinte ki sem tér (a gyári 1300 F/min helyett), ami nagyobb baj hogy gyakran le is áll. Ez elég ciki és balesetveszélyes is. Na meg egyfolytában túráztatnom kell a kereszteződéseknél. A motoron van egy gyári nyitott dob és egy K & N sportlégszűrő, lehet, hogy ezek miatt nincs normális alapjáratom? Hidegen megvan frankón az emelt alapjárat és ez szép fokozatosan vissza is esik.

    3. mindenhol azt olvastam, hogy nagyon baráti a fogyasztása a mocinak, viszont én nem ezt tapasztaltam: városban és "forszírozottabb tempónál" (160-170) már sokszor 170 Km után bevillanik a sárga figyelmeztető lámpa ami durván olyan 7 litert jelent. Az 1200-es banditom fogyasztott ennyit. Szerintetek ez normális.

 

Asszem durván hosszú lett a levelem, de azért remélem, hogy tudtok nekem hasznos tanácsokat adni a fentiekben,

 

Előre is köszönöm!!!