Urak!
Szerintem Gotha72-nek van igaza!
Tudom vannak közöttünk maximalisták,
DE!
maga a modell eredeti kiállítása és a le-
hetőségek is, = határt szabnak a precízí-
tásnak!
Azt majdnem minden ismerősöm megkérdezi:
" Miért külföldi a rendszám?"
Egészen biztos, hogy találnánk olyan betűtípust, amely
megfelelne és - esetleg fotópapírra nyomtatva, hogy
'fényes' is legyen - megfelelő frsz.-kat tudnánk fabri-
kálni!
(Mellesleg: ki szerkesztené fel az eredetinek megfelelő
betőket, mikorra és mennyiért? Ha van soha meg nem
térülő // ráfordított idő + anyag + munkadíj // akkor ez
az lenne!)
Mielőtt sokat tököl-nénk a 'milyen',-jén, kezdjünk hozzá a
' ki - mikorra - és mennyiért?'-jéhez! Nehogy ez az ötlet
is elhervadjon, mint annyi más 'jó éca'!
(Jelzem: a magánkocsik rendszáma - egészen hosszú ideig -
CSAK "C"vel kezdődő kétbetűs jelzés + négy szám volt, a
két betű és a két szám után rövid kötőjel!)
Biztosan találunk megoldást és 'szétpostázzuk' az érdeklő-
dőknek!
:))