Törölt nick Creative Commons License 2010.08.18 0 0 35232
Én nem így látom.

A Regionális Vasutak kísérlete jó volt arra, hogy a mellékvonali vonalcsoportok elinduljanak az önállósodás felé. A MÁV és a közúti lobbi ezt ellenezte. Sajnos ők voltak erősebbek a gyenge RV-knél:(

A Regionális Vasutak vezetői általában nem leépítésben és bezárásban/elbocsátásban/felszedésben voltak érdekeltek. Abból az egy példából, hogy az egri RV vezetői állomásokat nyírtak ki, nem szabad általánosítani. Nagyon sok RV vezetősége próbálta meg a maximumot kihozni az akkori viszonyok között a mellékvonalakból. Erről egy cikk is született 1997 körül az akkori Pályaőr c. lapban Sipos Tamás tollából, aki a recski RV vezetőjével készített riportot.

A dolgozók elbocsátása, az állomások bezárása/szünteteltetése/felszántása, járművek leamortizálása sosem helyi ötlet és igény volt, azokat mindig a MÁV-on keresztül erőltették valakik az RV-kre. Ők próbáltak ellenállni, amennyire lehetett. Ma már nincsenek RV-k, nincs helyi ellenállás. Ügyesen csinálták Takácsék.
Előzmény: f_k (35226)